بیانیه تحریم ها به زبان فارسی

 

تحریم ها توسط ایالات متحده و شرکای پائین دستی اش علیه کشورهایی اعمال می شود که در مقابل دستورات و برنامه های آنها مقاومت می کنند.  تحریم ها تسلیحات جنگ اقتصادی هستند که باعث کمبود نیاز های اولیه، در هم ریختگی اقتصادی، تورم بالا و غیر قابل کنترل، قحطی مصنوعی، امراض و فلاکت میشود. در این کشورها فقیرترین و ضعیف ترین افراد– نوزادان، کودکان، بیماران مبتلا به امراض مزمن و سالخوردگان از بدترین تأثیرات تحریم ها رنج می برند.

تحریم های تحمیلی آمریکا قوانین بین المللی رانقض کرده و وسیله ای برای تغییر رژیم در این کشورها می باشد. این تحریم ها یک سوم بشریت را در سی و نه کشور جهان تحت تاثیر قرار می دهد. تحریم ها جنایت علیه بشریت است، چرا که همانند مداخله نظامی هدف اش برانداختن دولت ها و جنبش های مردمی ست. آنها در عین حال نیروهای دست راستی و پشتبان خود در این کشور ها را به لحاظ نظامی و اقتصادی پشتیبانی می کنند.

سلطه اقتصادی ایالات متحده به اضافه هشتصد پایگاه نظامی این کشور در سراسر جهان، از همه می خواهد که در اعمال این خفقان اقتصادی مشارکت کنند. کشور ها باید به تمام تجارت های عادی خود با کشور های مورد تحریم خاتمه دهند، و در غیر اینصورت اسلحه های وال استریت آنها را نشانه خواهد گرفت.  بانک ها و نهادهای مالی که مسئول ویرانی جامعه ما در خانه خودمان هستند، غارت وچپاول کشور ها در خارج از آمریکا را هدایت می کنند.

سازمان های بسیاری علیه تحریم ها و حنگ افتصادی تا کنون در حال مبارزه بوده اند. اکنون این فرصت به وجود آمده که دست به دست هم دهیم تا آگاهی در مورد این موضوع حیاتی را بالا بریم.

این کارزار گسترده شامل اعتراضات، تظاهرات، تبلیغات، پخش دادخواست و کوشش در جهت استفاده از تمام اشکال آگاهی رسانی می باشد.

لطفاً پشتبانی خود را اعلام نمایید

و به تبلیغ کارزار کمک کنید

تحریم ها می کشند!

تحریم ها جنگ هستند!

به تحریم ها فورا خاتمه دهید!

email: Info@SanctionsKill.org